کانال بسیج علمی دانشگاه صنعتی شاهرود رو پیگیری میکردم. واقعا کارشون یکه خیلی خوشم میاد. اولویت ها رو بهتر تشخیص داده اند. تو کانالشون جزوه درسی و نمونه سوال و ویدیو آموزشی نرم افزار میزارن مثل اتوکد. نشریه و روزنامه های علمی، همایش ها و کانتست هارو میزارن. اخبار علمی و سازمان سنجش و دانشگاه خودشونو میزارن.


الان دیدم یه کانال زدن به اسم ریش سفیدا که میان درسای مختلف اساتید مختلف بچه ها نظرشونو مینویسن بقیه هم لایک و دیسلایک به ریویوشون میدن. خیلی جالبه ها. یا یه کانال زدن کتاب ریش که کتابای دست دوم میفروشن. همون کاری که امیر حسین زارع میکرد و ما تیم تحلیل طراحی نرم افزار روی پروژه ی اتوماسیون همین کار کار کردیم. حالا باز باید با تیم صحبت کنم که کار رو راه بندازیم. بحث مالیش هم هست که نیازداریم. 

حالا دانشگاه ما هم چند تا کانال هستن که نمره استادا که میاد سایت پیام میدن خیلی خوبن.

همین علی چند تا گروه داره تو دانشگاه، یکی رفاقت به سبک علموص الانم گروه دانشجویان رو زده هر کدوم هفتاد هشتاد تا عضو داره. یادم میاد تابستون پارسال هم بچه های برق علی صادقیان و اینا یه گروه زده بودن موقع انتخاب واحد برای پرسش و پاسخ با سال بالاییا. کانال های پر ممبر هستن تو دانشگاه.

راستش به کار اینا حسودیم میشد که چقدر مخاطب در اختیار دارن و تاثیر گذارن.

یادم اومد برای ترم دوم انتخاب واحدش یه گروه من زده بودم و اسمشو ارتباط با سال بالایی ها گذاشته بودم و بچه های هیئتو ادد کرده بودم. اون گروهم تا صدتا یادمه رسید. ولی خوب ولش کردیم، کسی نبود اون ممقع منو روشن کنه که الان چه ظرفیتی دستمه. افسوس.

خلاصه گروه میزدیم وقتی گروه زدن مد نبود... هیییی