قرآن می‌گوید خدارا عبادت کنید و از طاغوت اجتناب. این پیام همه انبیاست. لا اله یعنی اجتناب از طاغوت و الا الله یعنی بندگی حق. چه بسا کفر به طاغوت مقدم بر عبادت خداست زیرا آیت الکرسی می‌گوید کسی که به طاغوت کافر شود و سپس به خدا ایمان بیاورد از ریسمان حق جدایی نخواهد یافت. 

مرگ بر آمریکا و مرگ بر ضد ولایت فقیه و امثال آن شعار کفر به طاغوت است. به نظر می‌آید که همانقدر که نماز واجب است تکبیر بعد از نماز هم واجب است. دین تحریف شده می‌گوید پرستیژ خودت را حفظ کن و مرگ بر آمریکا نگو. مرگ بر انگلیس خبیث نگفتن کلاس دارد. تو باکلاس باش. مثل آن مردی که می‌گوید:«می‌دونی چَراااا؟» نباش. با کلاس باش! اصلا نه عزیز من! اینکه شما تکبیر می‌گویی و بقیه زیاد نمی‌گویند این وهن و اهانت به تکبیر است! شما هم نگو تا اهانت به تکبیر نشود! حق نشناسان چه انسان های با اخلاقی هستند. شما حق را نگو تا سستی به حق آشکار نشود؟ نه اصلا این دین تحریف شده می‌خواهد جذب حداکثری کند، شما مرگ بر منافقین نگو! دورت بگردم که چقدر به فکر جذب هستی. 

ما در آخرالزمان با آمریکا نخواهیم جنگید، با اسلام آمریکایی خواهیم جنگید. این اسلام اسلامی بااخلاق و باکلاس است! اسلامی است که مرگ بر آمریکا گفتن در آن مسخره می‌شود. مرگ بر اسرائیل گفتن عیب است و مرگ بر انگلیس نگفتن جنتلمن بودن است. آمریکا عن قریب نابود خواهد شد اما این مریض‌های قلبی تا دم دم ظهور دور و بر ما خواهند بود.

عقل شیعه حق را می‌بیند. حق را می‌گوید و برای اقامه حق قیام می‌کند. ما شیعیان را از گل باقی‌مانده اهل بیت آفریده اند. با سخنان به ظاهر اخلاقی گول نمیخوریم. دشمنان پیامبر گفتند او بین زن و شوهر اختلاف می‌اندازد. دشمنان اسلام انسان‌های اخلاق مداری بودند که با این چنین دلیلی به پیامبر حمله رسانه‌ای کردند!