السلام علیک یا اباعبدالله

الله عجل لولیک الفرج بحق زینب الکبری

 

دانلود مداحی:

دریافت
حجم: 11.3 مگابایت

متن مداحی:

انی احامی ابدا عن الدینی

 

ولله ان قطعتموا یمینی

 

 

 

بیرق تو زینت آغوش من

 

هاله ی مهر تو شد تن پوش من

 

ناله های العطش در گوش من

 

بند مَشک کودکان بر دوش من

 

سَر زیر فَرمان  تواَم بَرادر

 

از هر طرف سر میکشد کمینی

 

 

 

 انی احامی ابدا عن الدینی

 

ولله ان قطعتموا یمینی

 

 

 

والده حیدر اسد وهو الشبل

ومثل حیدر مبداء قول وفعل

بیمنته یربط وبسیاره یحل

والعصب من هیبته یصبح سهل

قال بصوت صادق مبینی

انی احامی ابدا عن دینی

 

 انی احامی ابدا عن الدینی

 

ولله ان قطعتموا یمینی

 

 

 

آبیارت کربلائی می شود

 

سهم من از تو جدائی می شود

 

دست من دست  خدائی می شود

 

کار ِ من عُقده گشائی می شود

 

دیدار زَهرا می شود نَصیبت

 

وقتی کنار قامتم نشینی

 
 

انی احامی ابدا عن الدینی

 

ولله ان قطعتموا یمینی

 
 

قال لو تقطع یمینی هالسیوف

عالترب ظلت رمیات الجفوف 

تبقی روحی الحومه تطوف

ما ابیع الدین لحظه و ما اعوف

ان یضماءالدین استقی معینی

انی احامی ابدا عن دینی

 
 

انی احامی ابدا عن الدینی

 

ولله ان قطعتموا یمینی

 
 

در یقینم مثل  کوه  آهنم

 

زیر فرمان  صَلایت گردنم

 

ای به قُربان  دلت ، جان و تنم

 

میزبان  زائران  تو ، منم

 

خواند مرا (( باب الحوائج )) خود

 

هر کس رسد از شهر و سرزمینی

 
 

انی احامی ابدا عن الدینی

 

ولله ان قطعتموا یمینی